Arg, ledsen och på väg att ge upp.

Blev så jävla ledsen när jag fick mailet av Helena. Nu känns det som att jag aldrig kommer få ett jävla jobb. Vill inte heller gå kvar hos hermods efter att vi blev indelade i dom här "kompisgrupperna". Ligger här och vältrar mig i min egen ångest. Det ända jag vill är att få ett jobb. Kan ingen bara ge mig det? Hur många ska jag behöva söka? 20st varannan timma eller? Orkar inte. Vill inte.

Ingenting är värt någonting längre. Ingenting kommer bli som jag tänkte mig. Ingenting. Vad är meningen att ens försöka då. Jag ger upp och skiter i det här. Imorgon ringer jag AMS och säger att dom får antingen ge mig ett jobb eller en ny aktivitet. Jag vill inte det här längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0