bien dormir, dormir bien.

Dagen har gått fort. Vaknade runt 10 men gick inte upp förens närmare 12. Åt en jättestor portion potatisgratäng. Jag vet inte om jag har berättat det men jag blir alltid extra trött när jag har ätit. Som vanligt då blev jag tvungen att vila en stund efter det då. Gosade med hundarna som Sandra så snällt hade lämnat hemma för att jag skulle slippa vara helt ensam. Tycker faktiskt att det är lite obehagligt att vara själv i det stor huset. Sen tog jag iallafall en dusch och fräschade till mig. Klädde på mig och gick en sväng med hundarna. Klockan blev två och Sandra kon hem. Strax efter det skulle hon till stallet så då åkte jag med ner till Lösöse.
När jag kom in till stan mötte jag upp Emil och åkte hem. Åt lite. Potatismos och panerad lax. Gick till katterna och grattade min bror på födelsedagen. Gick hem. Bakade bullar och sen va det dags att gå och lägga sig.

Imorgon har jag ingenting planerat så mestadels av dagen lär väll gå åt till jobbsökande och lite sånt tråkigt. Ska försöka hinna en sväng att sola också. Det va längesedan jag flydde det nu. Ska jag orka så får jag lägga ifrån mig telefonen nu. Ska försöka blogga lite bättre imorgon också. Har varit så jäkla kass på det den senaste veckan.

Sov gott mina fina vänner, mamma och kusiner. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0