Blogg-Pro

Mamma har varit så gullig idag. När hon kom hem ifrån jobbet hade hon inte bara köpt med sig mc donalds mat utan också köpt en tröja och ett par pick-me-up Panties till mig också. Jag har världens bästa mamma.
Jag har varit lite nere denna veckan och det smittar ju lätt av sig på bloggen. Som tur är så har ju jag inte så många läsare som jag behöver ta ansvar för så det har nog inte gjort så mycket att jag bloggat så dåligt.
Iallafall... Rubriken. Mamma köpte faktiskt blogg-pro i 3 månader idag också. Tycker att min blogg va så jävla tråkig innan så nu köpte jag det för att få tillgång till alla pro-teman. Jag är nöjd så när som på en sak, bilden... Den värgrar byta till den nya jag har laddat upp, jag har försökt att greja i kodmallarna också men ingenting händer. Någon som vet hur jag ska bära mig åt för att lösa mitt problem? Hör gärna av dig isåfall!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0