Elin tipsar.

Nu vet inte jag hur många av er som läser min blogg som bor i tynnered-området. Men det här erbjudandet finns säkert på andra ställen också.
Det jag skulle komma fram till var att på Ica kvantum hos mig har dom nu ett kanon erbjudande där man får en burk pink bubbly vaselin på köpet när man köper valfri handkräm från vaselin.
Vet ingenting om handkrämerna då jag inte behövde köpa den men har provat deras hudkrämer innan och dom är skit bra. Dessutom är läppbalsamet underbart. Det luktar ros och smälter fort in i läpparna och återfraktar. Dessutom får man en mysig liten känsla av att det "bubblar" när man lägger på det. Det är en jättelyxig burk och den passar perfekt i väskan eller i jackfickan nu till vintern.

Spring och köp den, nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0