En flicka som kallas Alice

I nästan en hel timme har jag gråtit hysteriskt. Aldrig i mitt liv har jag blivit så berörd av en bok innan. Inte ens en film. Mamma fick läsa dom fyra sista kapitlena. Klarade inte av att göra det själv. Jag är fortfarande tagen och kan inte tänka helt klart. Jag har aldrig varit med om en sånn här bra bok innan. Jag kan inte förklara i ord hur bra den faktiskt är. Jag kommer att rekommendera den till alla jag känner. Men aldrig kommer jag att låna ut den här boken. Min skatt. Jag är rädd att den inte kommer tillbaka, vilket ingen av dom andra böckerna jag lånat ut har gjort. Det är den för värdefull för. Tack Kristin Hannah för den här helt fantastiska boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0