fuck it, i'll never drink again.

Ligger utslagen i soffan och kollar på Bäck. Har sovit större delen av dagen men jag har ändå hunnit med att äta langos, laddat upp bilder ifrån igår och mamma har läst lite för mig. Hatar att vara bakfull. Mår som en potta skit, blir känslig och lättstötts, har ingen aptit o och orkar ingenting. Dessvärre är ju min kropp som en 50 årings så det här pågår ju i typ tre dagar. Det är inte värt det!
Jag hade skit roligt igårkväll men jag fick i mig alldeles för mycket. Bål, vin och absintshottar. Fyfan. Men det är sånt som händer. Hoppas att jag inte har skämt ut mig alldeles för mycket. Brukar ju vara rätt duktig på det annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0