Hemma.

Ligger i Viggos säng i prässebo och kikar på zorro. Emil spelar cod och har en kompis här. Sandra sover och Popper tittar på tv. Jag har skit tråkigt!!

Har precis ätit jätte god mat. Grönsaksbiffar, hemmagjord potatisgratäng och bearnaisesås. Innan det satta jag och Sandra i oss typ ett kilo pepparkakor och hemmabryggd glögg. Hur gott som helst.
Som vanligt ändras planerna alltid när jag har kommit hit. Antingen är det någon som vill att jag ska stanna längre än planerat eller så orkar jag inte åka hem. Så, nu verkar det som att jag stannar här till senast måndag. Det är väll helt ok. Har inget planerat förens på onsdag iallafall.

Ska gå ner och se om jag kan dra igång något. Hej!


Saknar min lilla.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0