Home again.

Ligger i sängen och halvsover med världens finaste pojkvän. Tänk att han låg vaken och väntade på mig när jag kom hem. Egentligen va det kanske så att han inte kunde sova, men det gör inte så mycket. Han va vaken när jag kom hem och jag fick snackat av mig. Det var huvudsaken. Är trött och har ont i huvudet som om jag har festat sen i förrgår. Inte får jag sovmorgon heller då jag har lovat Gabbe att möta henne på torget imorgon vid halv 11. Men sån är jag. Tackar gudarna för att jag överhuvudtaget har några vänner kvar. Förstår inte hur ni står ut med mig. Älskar er för det!

Nu ska här sovas. Somnar jag nu får jag iallafall sova i 9 timmar och en kvart. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0