Mysigt.

Dag 3, trött som en sten. Imorgon borde baksmällan vara helt borta. Idag känner jag ingenting i huvudet men jag är så ofantligt trött. Dag ett mår jag skit illa och vill bara dö, dag två har jag huvudvärk, är ledsen och bråkar med hela världen och idag då, dag tre sover jag bara. Nu får det dröja fram tills nästa gång jag super mig så full. Nästa gång får bli typ nyårsafton.

Ligger i mammas och pappas säng, myser med stena och väntar på att mamma ska komma hem. Har lovat mamma att storstäda idag, hon ska nämligen ha gäster. Det blir nog roligt, jag och pappa får inte vara hemma så vi får sitta hos Jens hela kvällen. Men det gör ju inget, är ju där nästan varje kväll och hälsar på mina pojkar ändå. Får ta med mig lite korsord och en filt så går det nog bra. Hörs sen. Hej!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0