Myskväll.

Kom precis hem efter att ha följt min fina vän Amanda till spårvagnen.
Hon har varit här och ätit middag och myst en stund. Skönt att jag har kvar någon av mina vänner ifrån Stenungsund. Det bjöds på taccos och alkoholfri cider. Precis sådär som det ska vara.
Börjat nästan känna mig som en nykterist. På sätt och vis är det väll bra. Att dricka varje helt är nog inte helt nyttigt. Sen kan jag väll ändå tycka att det är tråkigt att vara så pank att jag inte kan gå ut och dricka ett par drinkar en fredakväll. Men sånt är väll livet.
Emil va här en stund förut också. Orkar nästan inte utan att träffa honom varje dag. Det ska bli så skönt när jag har fått ett jobb så vi kan flytta ihop igen. Det känns fel att bo såhär när man är van vid något annat.

Imorgon åker jag nog till Emil men kommer hem igen på söndag förmiddag då min käraste bror fyller 37. Många födelsedar denna månaden. Först fyllde pappa och Sandra, sen Jens och den 29onde fyller Ella. 🍨


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde Tommy

2012-11-16 @ 22:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0