On my way home.

Sitter på vagnen hem. Dagen har varit helt ok. Vaknade i prässebo, vid 9 körde Sandra ner mig till lödöse. Åkte till mammas jobb, passade lite barn, hämtade min pärm och åt. Sen åkte jag vidare till jobbcoachen. Fick ut mycket av mötet idag. Allt jag inte fattade förra gången fick jag förklarat för mig idag. Känns bra! Ska tillbaka på onsdag och tills dess ska jag ha hittat en intressant annons, gjort en inventering av mig själv och annonsen. Ganska enkelt.
Idag har jag inget speciellt bestämt. Ska väll sätta mig och söka ett par jobb, laga lite mat och vänta på att mamma och papps kommer hem vilket inte är förens vid 8. Måste gå en sväng till Mitsou och Sluggo också. Saknar mina pojkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0