On the go.

Det gick jättebra hos tandläkaren. Va lite rädd att jag skulle ha ett hål i en av tänderna på höger sida men det hade jag inte. Allt såg fint ut och visdomstanden på höger uppe i minnen har kikar ut. Har inte ens känt något. Konstigt. Dom andra är på väg upp också men har inte spruckit igenom än. Alla är hela och förhoppningsvis har jag även lite plats för dom.
Just nu sitter jag på vagnen på väg in till stan. Äter på min fina sallad jag köpte på Adams café på Frölunda torg. Som på café blå har dom en jättefin salladsbar. Valde massa roliga grejer, tomatbulgur, granatäpple, röker, tonfisk och en hel del annat. Lyxigt!
🌵

Glömde föresten visa er det. Fick en liten present av mamma imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0