På väg hem.

Nu sitter jag på spårvagnen på väg hem. Börjar närma mig Linné och det känna så jävla gött. Emil sitter hemma och väntar på mig och resterna av min chili står i kylen och väntar den med. Har hunnit med mycket idag. Har varit på försäkringskassan, Apoteket och en snabb sväng in på hm. Köpte mig en jätte mysig rosa tröja för 50 spänn. Helt OK! Efter det mötte jag upp Mandi på hållplatsen, tog bussen till 421 och letade reda på Katja. Åkte hemåt och började fixa med naglarna runt halv 3. Nu, äntligen, är jag snart hemma.
Idag blev det stilettnaglar i gult och rosa. Dom ser lite ut som candy corn. Ni vet, det amerikanska godiset?! Visar iallafall bilder imorgon, eller eventuellt senare ikväll. Men nu ska jag bara slappna av och åka spårvagn. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0