peace and quiet

Goingen sover lugnt och stilla sedan ett par timmar tillbaka. Jag har precis städat upp i rummet. Det är ganska svårt att göra det snabbs och smidigt när man hat någon sovandes i samma rum som man absolut inte vill väcka. Som tur är har jag mina städskills så det gick rätt bra ändå. Tömde en av lådorna så Emil kunde få en egen. Är så trött på att ha hans kläder i Ikeakassar men kunde inte heller lägga dom i mina lådor då det inte fanns någon plats. Men nu är allting löst. Så jävla härligt att jag blev klar med det jag skulle göra idag också. Ångesten bara sprutade ur öronen och jag fick nästan lite panik över det hela. Onödigt. När jag väl kom igång va det ju rätt lätt. Jag har aldrig haft speciellt svårt för att få ner mina tankar i text men när man ska beskriva sig själv på ett proffsigt sätt tycker jag att det blir lite jobbigare. Nog om det. Jag har en lång dag framför mig imorgon. Kl 13 ska jag vara på hermods, sitter väll där i några timmar sen måste jag hem, fixa lite till och sen är det twilight premiären med min kusin Emma och hennes kompisar. Längtaar!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0