still not sleeping

Vi är fortfarande lite vakna jag och stena. Pratade med Emil senast 19.54 och nu är hans telefon avstängt. Jag vet vart han är och vilka han är med. Ändå är jag skit nervös för att han ska hitta på hyss som jag kommer på om ett par dagar. Är så trött på det. Varför kan han inte bara ladda telefonen så jag kan få tag i honom? Eller iallafall låna någon annans telefon och smsa mig. Det räcker med ett "hej gumman, jag är på fest, ringer imorgon." Men han är så jävla dum så han fattar ingenting. Han fattar inte att jag ligger vaken och oroar mig fram tills att jag fått tag i honom, om jag så ska behöva ringa varenda människa som är på festen. Jag kan inte sova när han inte har lugnat mig och försäkrat mig om att han inte gör något dumt. Lär väll inte kunna sova i vilket fall nu. Börjat bli så jävla förbannad så huvudet snart kokar över..

Stena lugnar mig med att spinna och pusta lite. Hon tycker nog att det är onödigt att jag stressar upp mig så mycket. Det är inte nyttigt. Fortsätter det såhär så lär jag ha fått en hjärtinfarkt inom ett par månader. Jävla skit stövel!! Hoppas du läser det här och skäms Emil. Imorgon är det jag som är på fest och stänger av mobilen. Bara så du vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0