Tandläkartid.

Nu är jag på väg till tandläkaren. Ska vara där kvart i 8. Tur att jag bor så nära så jag slapp gå upp så tidigt. När jag är klar hos tandläkaren ska jag en sväng in på sockontoret. Det ligger typ vägg i vägg och det lär inte t hela dagen heller. Sen, så ska jag till ett ställe jag inte varit på sen i början av september, nämligen Stenungsund. Längtar inte direkt men eftersom att Nelly gjorde fel i mil beställning är jag så illa tvungen. I paketet som jag ska hämta ligger det en julklapp till min fina kusin Emma och en till lilla Mandi. Eventuellt en till Ella också men jag har inte riktigt bestämt nig för om jag vill behålla den eller inte. Det återstår att se.
När jag är färdig med det ska jag hem och fixa lite med projektmallen och det jag inte hann färdigt med igår. Egentligen känner jag inte att jag har tid att åka till Stenungsund idag, fast det har jag inga andra dagar heller. Får bara hoppas på att jag inte kör fast när jag kommer hem så jag kan lämna in allting imorgon.
Ni får skicka peppande kommentarer så går det säkert jätte bra!

Hörs sen. 🍏


Kommentarer
Postat av: Malin

Heja dig! *pepp pepp*

2012-11-13 @ 08:10:37
Postat av: Emma

Spännnnnnande!!!! :D :D

2012-11-13 @ 09:07:11
Postat av: Michelle

Kan du inte lägga upp bilder på vad du köpte? :)

Svar: Tack så mycker för din lilla kommentar! Jag kan tyvärr inte göra det då dom som ska få det i julklapp läser min blogg.
<3
None None

2012-11-13 @ 14:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0