Trött, irriterad och jävligt mätt.

Fan vad jag bara gnäller hela tiden, men denna helgen har varit piss rent ut sagt. Blev väckt av att Emil och Torbjörn kom hem och skulle berätta om sina fiskehistorier, som om jag överhuvudtaget brydde mig... Gick ner och la mig på soffan istället och väntade på att någon annan skulle komma hem. Bakade en chokladkaka som blev totalt jävla misslyckad. Sen va det mat. Taccos. Samma som jag åt i fredags. Det va inte gott.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska gå så jag kan gå och lägga mig. Är inte så trött men har ingen lust att vara vaken. Är skit förbannad på Emil. Han är inte en lätt människa att leva med. Han är egoistisk, jävligt högfärdig och tråkig. Allt han gör irriterar mig för tillfället. Jävla pucko!!!

Förbannad är jag också för att jag har så jävla kass teckning här så jag kan inte få tag i någon. Kan varken ringa, ta emot samtal eller smsa någon. Det går inte fram. Tycker egentligen att det är jättekonstigt för jag har inte haft speciellt dålig teckning här innan. Men men. Det kanske är karma som spökar...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför stannar du så länge då? Puss

2012-11-18 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0