23.50

Det slog mig som en jävla knytnäve rätt i ansikte. Helt ifrån ingenstans så blev jag DUNDER sjuk. Snorar som aldrig förr och mandlarna har svullnat upp som badbollar. Hur fan kan jag gå ifrån pigg och superfrisk till sängliggandes med en känsla av halsfluss, öroninflammation och feber på bara någon timma?! Vad i helvete vad det som utlöste det? Skit samma. Det är bara att gilla läget. Imorgon är det en ny dag och är det värre då, vilket det antagligen är får jag ta och åka in till axessakuten och sätta mig. Tur att jag inte har något speciellt planerat imorgon.

Emil har bäddat ner mig i sängen och jag kom precis på att jag ju skulle åkt till Gabbe idag. Jag börjar på riktigt tro att det ligger en tumör och trycker i huvudet på mig någonstans. På minnescentret. Jaja. Nu ska jag sova. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0