2oktober!

Ännu en kväll sitter jag hos min bror och pussas med pojkarna. Stena är med denna gången och ligger nöjt på en puff och håller koll på killarna.
Själv kikar jag på ung och bortskämd och löser lite korsord. Allt är bra för tillfället. Tyvärr sket det sig med pulver-dieten. Blev ju helt knäpp när jag visste att jag bara skulle få dricka i två månader. Jag älskar ju att äta. Men det gör inte så mycket. Jag har bestämt mig för att jag bara ska äta 800 kalorier om dagen. Idag har jag druckit två naturdiet shakes, ätit två taco burritos och en dl cheez ballz. Det är 806 kalorier. Sex kalorier för mycket. Men vad gör det? Skulle kunna tänka mig att jag trycker i mig runt 4000 tusen kalorier en vanlig dag så sex kalorier hit eller det gör nog inte så mycket.
Jag är nöjd och det är väll huvudsaken. Det verkar som att lilltjejen tycker att det är dags att gå hem. Vi hörs mer imorgon. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0