Dagen.

Ledsen att jag bloggar så dåligt. Idag har jag varit jättetrött på skit humör. Emil köpte pizza till lunch till mig, åkte och simmade 750 meter, solade i 25 min, handlade och jag hem och råkade somna. Vaknade av att mamma kom hem vid 7. Nu sitter jag i soffan hos Jens och myser med mina pojkar. Mitsou verkar ha saknat sin mamma väldigt då han har gonat med mig konstant sen jag kom hit för en kvar sedan. Så gott. Längtar tills jag kan få ha alla tre hemma hos mig. Känns knappt som att dom är mina längre. Har inte fått sova med dom sen i början av september. Mitt lilla mammahjärta går nästan sönder när jag tänker på det.

Idag skulle jag lagat taccogratäng men jag får ta det imorgon istället. Ska också iväg på möte med soc imorgon. Inte så roligt. Jag brukar inte ha turen på min sida så dom kan antagligen inte hjälpa mig med något. Ååpååpphhhh!!! Jag vill ha ett jävla jobb och någonstans att bo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0