Hjogblo

Fylld av ångest och ostbågar ligger jag i min säng och dricker naturdiet. Skrev precis ett jättelångt inlägg som bara försvann vilket inte bidrog till ett bättre humör. Har ringt massa samtal men än är det några kvar. Efter två ska jag ringa till gekås fastigheter och kolla om dom fått in något nytt, ska även ringa till min handläggare och skälla lite.
Är inte ett dugg friskare och jag är inte på något sätt sugen på att gå utanför dörren idag då det är minst tusen minus. Tycker att det hade varit väldigt mycket mer bekvämt att ligga kvar hör under mitt duntäcke och hika i mig te och varm oboy. Men så blir det inte. Måste ju förfan göra något med dagen.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0