Jävligt trött på katten.

Fan! Hon blir aldrig nöjd. Varken godis, mjukmat eller leksaker hjälper. Hon har blivit kär i min pappa och blir skit sur när man stänger in henne här i mitt rum. Med mig. Men men, jag somnar ifrån hennes jamande snart. Jag har iallafall bäddat ner mig i sängen och slagit på en mor till salu nu. Ljusen är släkts och fläkten blåser svala vindar över hela rummet.

The Cabin in the woods va skitkonstig och inte alls läskig. Fattade ingenting förens i slutet och då blev allting bara rörigt. Rekommenderar den inte. Project x va väll helt okej men absolut inte så bra som jag hade förväntat mig. Den va ok men ingen jag kommer vilja se igen. Tråkigt. Som tur va kostade det bara 60 spänn att hyra dom.

Nu är det dags för mig att sova. Imorgon har jag och mamma tvättid, Emil kommer hit och till middag blir det resten av soppan jag lagade idag. Lyckades riktigt riktigt bra med den. Den är helt klart med på top 10 över det godaste jag ätit. Dessvärre har min magsäck ju krympt så jag får inte i mig så mycket. Men jag får väll äta i omgångar. Har ni tur kommer receptet upp på bloggen en dag. Men hoppas inte på för mycket. Jag vet hur eftertraktad min mat brukar bli när jag håller tyst om vad som är i. Tycker att det är ganska roligt faktiskt. ;)

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0