Juligheter!

Åh! Ligger och myser i min säng. Tittar på vittne till mord, dricker julte och skriver julklappslistor. Ljus står tända i hela rummet och det luktar så gott. Börjar längta riktigt mycket efter julen nu. Fast först vill jag ha pengar. Dom kommer den 25 november. Efter det ska jag julhandla tills jag stupar och packa in vackra paket tills jag blöder om händerna. Just nu sitter jag ju här och luskar på vad jag ska köpa till alla. Spännande!

I år önskar jag mig en sjösalacykel, massa yankee candles, en laptop och lite program till den, målarprylar (pennor, pänslar, akrylfärg, canvas etc), krämer och sånt ifrån the body shop, sockersöta saker ifrån bl.a. Balders hage och iems, köksredskap osv.
Ska nog skriva en önskelista på bloggen lite närmare jul så alla som känner mig vet vad jag önskar mig. Men det tar vi då. Nu ska jag dyka tillbaka in i filmen och dricka upp mitt te innan det blir kallt. Puss

Ljuskopparna fick jag av Emil igår då han hade dåligt samvete över att vi hade bråkat på morgonen. Fina va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0