Middag.

Lagade fläskfilé och potatisgratäng till Emil och Sandra. Till mig själv gjorde jag quornfileér. Hackade ihop en sallad och till det vitlökssmör och bearnaisesås. Gott och skitlätt. Även om jag är vegetarian och har i princip varit det sen innan jag började laga mat så är jag ändå grym på att tillaga kött.

Har hunnit med att städa lite idag, plocka i och ur diskmaskinen, hänga tvätt och promenerat med hundarna. Allt detta efter att jag hade tittat klart på filmen Rio. Tycker att den va jätte rolig och tycker att ni som inte sett den än borde göra det.
Tjock som jag är ligger jag i soffan med en påse chips igen och kilar på lorax!
Den verkar jättebra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0