Prässebo!

Förlåt för att jag har bloggar så dåligt idag. Har stressat som en idiot hela förmiddagen och sen har jag ju suttit hos Katja ett tag. Denna gången fick jag riktiga partynaglar i ljusblått och lila. Supersnygga! Visar bild på dom lite senare eller imorgon.

Ligger i en av många soffor i prässebo. Mår illa och har lite dåligt samvete. Delade nämligen med mig av ett par djungelvrål till Sonya och nu går hon omkring och kräks. Vet inte om det är därför men hon verkar inte må så bra iallafall. Mår dock inte illa över att hon spyr. Sandra kör inland som en biltjuv och jag blir handla lätt åksjuk. Så nu ligger jag här och väntar på att det ska gå över. Dricker rumsvarm cola och läser lite bloggar.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Smart. Lakrits är giftigt för hundar.

2012-10-19 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0