Sanningen!

Låg och funderade på saker jag skrivit i bloggen men som jag inte fortsatt prata om. Ni borde ju undra varför.
Jo, anledningen till att jag inte bloggar om hur det går med sluta rökandet är bl.a. För att jag knappt tänker på det. Jag har slutat röka men tar en cigarett då och då. När jag känner för det, till ett glas vin etc. Så länge jag är är happy så tycker jag att det är ok.
Anledningen till att jag slutade blogga om det här med kalorier och bantning, det är för att jag höll på med det i ca två veckor. Sen slog det slint i hjärnan på mig och jag blev sjuk av att behöva tänka så mycket på varenda liten grej jag stoppade i munnen. Nu äter jag mig istället mätt, överdriver inte med godis och läsk och har börjat simma.

Så. Nu vet ni det. Ska vila en stund och sen tror jag att det är dags för badhuset att få sig en omgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0