Sick girls day!

Dåligt bloggar idag. Har legat i sängen mest hela dagen och tyckt synd om mig själv. Hjälpte till och bära lite grejer men jag höll på att svimma i trappan så jag slutade med det rätt fort. Har kikat på en harry potter film och om jag har tur och får bestämma så blir det ice age 3 och 4 innan det är dags för sängen. Stannar ännu en natt men imorgon är det dags att åka hem. Längtar efter min mamma, pappa och katterna. Ska försöka fjäska mig till langos och så ska jag nog hämta ut mitt vin jag bokade på systemet. Hoppas på att vädret blir lite finare också. Tycker inte om att det har regnat nästan konstant i två dygn.

Ska försöka blogga bättre imorgon. Mår faktiskt inte lika illa som jag trodde att jag skulle göra idag. Känner mig mest förkyld och ansträngd i kroppen. Hoppas på att vara helt frisk igen inom ett par dagar. Ska be mamma köpa hem massa citrusfrukter och koka te på ingefära så löser det sig snart. Tycker inte om att vara sjuk. Allt blir helt fel och i oårdning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0