Skulle man?

Fruktansvärt dåligt bloggar idag också. Vaknade i prässebo. Tig mug en
Dusch och åt en burk viktväktarsoppa innan jag tog 600 hem till Göteborg igen. Va i stan runt 3. Ringde min syster och strosade runt inne på BR i 25 minuter innan jag kom på att jag inte skulle ha något. Åkte hem och lagade till en påse potatis och grönsaker, somnade och vaknade strax efter 8. Gick över till katterna och kikade på det okända innan jag kände att det nog va dags att gå hem igen. Nu är jag hemma, tillbaka i min säng med Stena. Myser och kollar på har du hört ryktet om morgans. Vet inte riktigt vad jag tycker om den då den precis har börjat. Mamma sa att den va rolig så jag får väll lita på det.

Imorgon ska jag upp i tid. Måste ringa massa samtal. Ska även en sväng till Kulturhuset och kolla vad ett badkort kostar, till djuraffären och köpa torrfoder till pojkarna och in på stadium och kika på löpardojor. Behöver komma igång och träna. Kan inte se ut såhär längre och jag orkar inte hålla på med soppor. Men allt det där tar vi imorgon. Nu ska jag försöka sova så jag överhuvudtaget orkar ur sängen imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0