Snodd från en vän!

1. Hur gammal är du om fem år? 25.
2. Vem var den sista du träffade? Mamma och pappa som sitter i samma rum så vad det min bror Jens.
3. Hur lång är du? 157 vackra centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? Kung fu panda 2.
 

5. Vem ringde du senast? försökte ringa Emil men där fick jag inget svar. Innan det va det Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Åh, gott. Absolut. Tjaffsar lite mer än vanligt bara." Till Sandra.
7. Var är dagens planer? Kvällens planer*. En sväng till katterna och sen sängen.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på situiationen men ringer gärna.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos. Med mig.
10. När såg du senast din mamma? Nu, hon sitter bakom mig och rensar den sista svampen.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
12. När vaknade du idag? runt 9 första gången men gick inte upp förens runt 12.
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp. Mitsou är hittekatt.
14. Vilken är din favoritplats? Min underbara prinsessasäng.
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj det finns många. ogillar ju att vänta på bussen i östegn bl.a.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis har jag flugit ur boet för tredje gången, hittat mitt kall och är gift. Om jag har tur i ett annat land.
17. Vad skrämde dig som barn? Badkarsgrisen.
18. Vem fick dig att skratta senast? Skrattar inte så mycket längre.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kan man vara för ung för det?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Ibland med ibland utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre för tillfället. Får jag bestämma har jag 100.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, the almigthy Västragötaland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Bajsar älgar i skogen?!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Ja, för det mesta.
27. Vilken är din favoritglass? Älskar nog all glass.
 

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa, skänka.
29. Tycker du om Kinamat? Inte jätte mycket.
30. Tycker du om kaffe? Jag tycker om koffein.
31. Vad dricker du till frukost? Naturdiet.
32. Sover du på någon särskild sida? Nä, kan aldrig bestämma mig.
33. Kan du spela poker? Japp.
34. Tycker du om att mysa? Mycket!
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja. Emils minsta lillebror.
37. Vill du ha barn? Definitivt.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite Danska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Aldrig.
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav är lite roligare. Har aldrig sett någon åka båt i en pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, väskor, skräpmat.
42. Äger du dyra smycken? En gång i tiden gjorde jag det.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Läckerol.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Emil när han vill. roligare männiksan jag vet däremot va en gammal kompis pappa. Kunde inte äta där för att jag skrattade så mycket.
46. Välj ett ärr på din kropp? Inga jag känner till.
47. Vad har du för ringsignal? Marimba.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ett par stycken.
49. Flirtar du mycket? Inte medvetet.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I min säng.
 

51. Kan du byta olja på bilen? ....
52. Har du fått fortkörningsböter? På cykel då eller?
53. Vilken var den senaste bok du läste? "kriger är över." Morgan Allings självbiografi.
54. Läser du dagstidningen? Nej. Tycker inte om att gotta mig i andras olyckor.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? ha?! Jag brukar dansa där jag får plats att stå upp.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur en pulversås skulle tillredas.
59. När var du i kyrkan senast? På Ullas begravning för snart två årsen.
 

60. Vilka personer utmanar du? Go for it dom som vill.

Kommentarer
Postat av: Fridafea

Hihi meeeej??

2012-10-08 @ 21:11:37
URL: http://nattstad.se/fridafea
Postat av: petra ramstedt

hahahaha herregud vad du är rolig!
* bajsar älgar i skogen!*
*På cykel då eller*

2012-10-09 @ 16:40:42
URL: http://www.nattstad.se/PetraRamstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0