Sorry for my bad blogging.

Ledsen att jag bloggat så dåligt idag. Har inte direkt haft tid.
Va uppe med tuppen redan klockan 70.45. Tog en dusch, vaknade till liv, fönade håret och kilade ner till torget och mötte upp min kusin Jimmy. Han köpte sig en vinterjacka och två par skor. Jätte mysigt. Sedan tog jag vagnen till stan. Köpte mig ett nytt busskort och Spotify. Nöjd med det satte jag mig på 600 till Lösöse. Där träffade jag Emil och Sandra och gick iväg och kollade på en liten etta. Den förste december flyttar han in. Tyvärr är den för liten för att vi båda ska kunna bo där. Givetvis kommer jag vara där ibland men det finns ju förfan inte ens några garderober där.
Sen åkte vi hem till prässebo. Åt lunch och tjötade. Sen tittade jag och Emil på en film som hette the innkeepers. Konstig film. Sen va det middag. Taccos. Trött och mätt som en gris ligger jag utslagen i soffan och kikar på Gustavsson tre trappor upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0