1095!

 
Fan va tidigt det är. Har inte varit uppe såhär tidigt på as länge. Senaste tre veckorna har jag sovit förbi 12 alla dagar. Men det är måndag idag. Det kanske betyder något. Att jag ska börja gå upp tidigare kanske. Fas vem fan försöker jag lura. Det finns ju ingen anledning för mig att gå upp 20 i 8 någongång... Om jag inte skulle få ett jobb då. Men det är ganska uteslutet!
 
Idag firar jag och min Emil 3 år! Iallafall om vi väljer att bortse ifrån allt som inte varit så bra. Vi har hängt ihop i tre år idag iallafall. Den 24 September brukar vara den jobbigaste dagen på hela året. Vi brukar bråka som två okastrerade hankatter som försöker försvara sina revir. Fruktansvärt. Men när vi har vaknat till liv och ätit frukost och lite sådär så åker han igen och då hinner vi inte bråka så mycket. Imorgon får min man lön och då hoppas jag på att han tar sitt förnuft till fånga och bestämmer sig för att boka bord på den dyraste restaurangen i stan. Eller ja, det måste inte vara den dyraste. Bara jag slipper äta på Donken eller Burgerking. Sen hoppas jag på en vacker bukett med pioner och ett frieri.
Det är dags för mig att krypa ner i sängen brevid min älskade igen.
 
Har ni tur så hörs vi sen. Hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0