Allt och ingenting!

Strax efter att jag hade publicerat mitt förra inlägg så bestämde sig min telefon så snällt att gå i graven. Den stendog och vägrade starta igen. Lämnade in den samma dag och imorrse fick jag ett sms om att den hade kommit till verkstaden. Hoppas på att ha den i handen igen innan nästa vecka.
 
Igår hängde jag i angered större delen av dagen. Gabbe som är så jävla snäll hjälpte mig att skriva ett nytt cv. Det va meningen att vi skulle plocka lite svamp och sådär också men det va så jävla blött i marken och jag hade bara små tygskor så vi sket i det. Sen träffade jag min mandi. Har inte träffat henne sen jag flyttade i lördags. Känns så jävla konstigt då jag är van vid att träffa henne nästan varje dag. Fick låna hennes ipod igen så jag har något att lyssna på när jag åker spårvagn! Jag skulle aldrig önska mig några bättre vänner. Älskar er tjejer!  
 
Min lilla Stena har gått omkring och löpt hela veckan nu. Det började bli jobbigt för både henne och oss. Mest för henne. Och Uno som inte riktigt visste vad han skulle göra. Hade bokat en tid på onsdsg nästa vecka så hon skulle in och stereliseras. Men efter att hon började kissa i sängarna ringde vi igen och fick en tid idag. Så klockan halv 8 va jag inne och lämnade henne på västra djursjukhuset. Klovkan 11 skulle hon opereras men jag fick inte hämta henne förens klockan 18 då hon ska hinna vakna och få lite mer smärtstillande. Vetrenären jag pratade med sa att operationen oftast tar en timma. Om det nu har gjort det så va hon klar för ca en och en halv timma sen nu. Undar hus min lilla mår och hur det har gått. Hon va inte jätte glad när jag lämnade henne och när jag tog ut henne ur buren när läkaren skulle kika på henne så försökte hon smita in igen. Men men, hon har säkert haft det jätte bra. Som semeter kanske.
 
Ni förstår säkert att jag kommer blogga dåligt nu ett par dgar framöver. Men jag lovar att komma igång igen när jag har fått tillbaka min kärlek. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0