Det börjar bli sent.

Emil har precis rusat iväg till bussen. Lämnad kvar ligger jag här i sängen. Kan fortfarande knappt svälja och nu har mandlarna svullnat upp till stora fotbollar.

Sluggo går omkring och jamar i köket. Kanske han är hungrig, sugen på något? Till helgen flyttar jag hem till mamma och pappa. Det känns fruktansvärt. Jag är ledsen för att jag måste lämna mitt hem sen två år tillbaka så hastigt. Jag är ledsen för att det sket sig med min kusins lägenhet och med det, jobbet jag skaffade mig igår. Jag är sjuk. Världens sämsta film går på min tv. Det luktar kattbajs. Jag är hungrig. Jag har drömt jobbiga mardrömmar och kan inte somna om. Jag är pank. Jag är röksugen. Allt är åt helvete.

I en sånnhär situation får man tycks synd om sig själv. Men, det löser väll sig. Någongång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0