En rätt vanlig tisdagskväll!

Sitter i soffan hos min bror och myser med katterna. Emil ligger i mitt knä och stensover.
Allt borde kännas bra. Men det gör det inte. Sluggo mår inte bra. Märker på honom att han är ledsen. Han har även svårt att hålla tätt. Även om det bara är några droppar som råkar komma då och då så blir jag ändå skit nojig. Ringer veterinären imorgon morgon så får vi se vad dom säger. Kan tänka mig att det skulle kunna vara urinvägsinfektion. Då blir man ju lite nedstämd och är kissnödig hela tiden. Men det blir bra imorgon.

Har i princip bara slappat här hela kvällen. Har städat lite och pussats med mina fina katter. Imorgon eftermiddag är det dags för en slags utbildning på jobbet. Vi ska lära oss hur man gör, vad man säger och sådär. Ska även provringa. Sen hoppas jag på att börja senast på måndag. Även om det händer mycket på dagarna nu längtar jag ändå efter att få lite rutiner och framför allt, pengar!

Hörs imorgon mins kära vänner. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0