Godnatt måne, godnatt stjärnor...

Dags att sova igen. Ska nog ta och tömma min drömfrångare snart, eller flytta tillbaka till lägenheten. Mellan 7 och 12 imorrse/middags hann jag drömma fyra mardrömmar. Iallafall som jag kommer ihåg. Tycker att det är så obehagligt att vakna svettig och helt skräckslagen.
Men det ska nog bli skönt att sova. Skönt att sova ifrån alla "hintar" om mig själv på andras bloggar, irritationen på människor som inte vet hur man konfronterar och andra gnällspikar. Dessutom ska det bli skönt att sova ifrån oron över Stena. Det är säkert ingenting. Men hon är fortfarande min lilla bebis och det är väll inte så konstigt att jag blir orolig, vad det än är.

Med lite tur har jag en tid hos Katja för att fixa naglarna imorgon också. Det va närmare fem veckor sedan jag va där sist så det är väll dags nu. Om jag hinner ska jag lägga upp en blid på det roliga jag köpte igår. Fantastiskt va man kan hitta på egentligen.

Godnatt fina människor och tack för att ni läser min blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0