Gylvzsyiäbhfyb

Uppstressad till tusen. Varken korsord eller te funkar. Mitt uppe allt, så försvinner min nyckel. Det va ta mig fan det sista jag behövde.

Har haft tre skitjobbiga dagar med massa ilska, stress, ångest och bråk. Har fått finnar i hela ansiktet, har halsfluss och går och går omkring med konstans halsbränna. Om tre dagar blir jag tvungen att flytta hem. Är ledsen över att jag inte kan ha katterna tillsammans och för att jag blir berövad på min såkallade självständighet. Och mitt uppe i allt det här försvinner den enda lilla jävla saken som gör att jag ska kunna flytta. Jag kommer inte kunna åka på lördag nu för då kan jag inte släppa in den som ska fixa handfatet. Jag kommer inte kunna komma och hämta mina grejer när det passar mig för jag har inte en jävla aning om det är någon hemma. Ska jag chansa då och kanske behöva sitta i svalen i två dagar innan någon kommer hem? FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0