laddad kväll.

Åh, som jag längtade efter min lilla när jag med bestämda men glada steg trasakade in på kliniken. Sen kändes det som att det tog en evighet innan dom kom med henne-
Allt verkar ha gått bra. Lite ledsen är hon över tratten. Hon krockar med lite allt möjligt och tror att hon kan backa ur den. Hon har ett jätte långt sår rätt över magen där dom har öppnat henne och det ser ut som att hon har gråtit runt ögona. Stackars min lilla prinsessa. Imorgon ska jag hämta ut medicin åt henne, sen ska jag en sväng på ett ärende i Angered och efter det ska jag på bio med Amanda. Har jag tur kommer Emil hem på kvällen också.
Nu ska jag gå och lägga mig i min säng med lilltjejen och lösa korsord. Hörs imorgon. Hejhopp!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0