Nu vill jag behålla dig igen.

Har varit så ledsen på stena dom senaste dagarna. Hon har bara legat i fåtöljen i vardagsrummet och inte brytt sig för fem öre om vad jag har haft för mig, om jag ens varit hemma eller inte.
Tog av henne strumpan, som jag fick sätta på henne igår igen eftersom att såret kikade fram i den andra, förut idag. Tyckte att såret såg skit äckligt ut så jag ringde veterinären och bokade en tid imon morgon. Jag vet inte om det är sårskorpor eller om såret har spruckit. Men det får vi se imorgon. Har satt på henne tratten nu igen iallafall och får bara hoppas att hon inte tänker kissa någonstans igen.
Det jag skulle komma fram till va att hon nog inte tycker lika illa om mig just nu. ligger hon gott och sover hos mig och allt verkar vara som vanligt igen. Nu vill jag inte längre lämna kvar henne här när jag flyttar.


Kommentarer
Postat av: Karin

det är limm hon har på magen, våran såg lika dan ut när vi fick hem henne, ser skit äckligt ut men inget farligt:)

2012-09-25 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0