Party!

Jäklar. Kom precis hem efter ha varit på äventyr hela kvällen. Stena mötte mig i dörren när jag kom hem och efter det har hon inte lämnat mig ifred i två sekunder. Hon börjar äntligen bli sig själv igen.

Har haft en skit rolig kväll men människor jag aldrig skulle vilja vara utan. Älskar er allihopa! Dock har jag fruktansvärt ont i fötterna. Har ju varken gått i klackskor eller dansat någonting. Men det kanske hör till iallafall. Hade tänkt att jag skulle gå ut och dricka någon cider, tjöta med folk och umgås med dom jag gillar. Det blev precis som jag tänkt mig, som tur är, men det blev en ganska lång stund längre och definitivt mer än ett par cider. Kan tänka mig att det blir rätt kämpigt att komma upp vid 09 imorgon. Men det tar vi då. Nu ska jag balja i mig vatten och hoppas på att jag inte mår skit dåligt imorgon.

Sov gott kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0