Prässebo

Oj. Dåligt uppdaterat idag eller. Hunnit med mina polare har jag inte gjort heller. Inte ett ända samtal har jag hunnit ringa idag. Känner mig kass som kompis. Så många vänner har jag ju inte att jag inte har tid för dom. Det måste bli bättring på mig!

Efter att ha suttit hos Katja med naglarna sen fem va det rätt skönt att komma hem till Prässebo igen. Efter en sen middag ligger jag i sängen, proppmätt och kan knappt röra mig och kikar på the book of eli. Fantastisk film. Skulle kunna tro att den är med i top 10 över världens bästa filmer.

Naglarna blev gröna och orange med frukter denna gånger. Är lika böjd som sist. Bilder kommer imorgon. Ska försöka plocka lite svamp innan jag och Emil åker hem till mamma och pappa igen. På lördag är det dags att flytta allt ifrån lägenheten också.

Nu är det dags att slumra till filmen. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0