Slutkörd!

Efter att ha slitit röven av mig, med ser hjälp av min underbara vän Amanda Sandén, större delen av dagen pustar jag ut i 5 minuter i min säng. Har packat större delen av lägenheten nu. Hade en aning mer saker än jag trodde. Men nu är det snart klart. Det ska tvättas lite fönster, skuras lite golv, handfatet ska lagas. Sen är det dags för flytt. Större delen av sakerna kommer vara kvar här fram tills slutet av september. Inte ens hälften av allt skulle få plats i mitt lilla rum hos mamma och pappa. När november börjar närma sig hoppas jag på att ha skaffat mig ett jobb med lite tur också en liten lägenhet. Men sånn tur har man väll inte...

Nu ska jag äta lite chips i min soptipp till rum. Sen är det dags för en dusch och sen kommer min Emil. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0