Tidig morgon!

Vaknar varje morgon av att stena står i min säng och skriker på mig. När hon har sovit hos mig hela natten tycker hon att det räcker. Hon har börjat löpa igen. Igår kissade hon ner både mammas och pappas täcke. På onsdag ska vi till veterinären och kastrera henne. Det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på det. Stena blir ju ledsen bara jag kissar med stängd dörr. Hur ska hon klara sig en hel dag utan mig.... Ensam med massa okända människor....

Det är tidig morgon och det finns ingen anledning för mig att vara vaken. Men nu är jag det. Hoppas på att träffa Amanda en sväng idag. Ska ringa sociala och ansöka om lite bidrag och skriva in mig på lite sidor. Bl.a. En barnflicke sida.

Nu ska jag gå upp och ta mig en tårtbit och sen ska jag sova igen. Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0