Black valley

Känns som att jag bara har jobbat en halv arbetsdag idag även om det bara va en timme tidigare jag slutade. Men det har varit väldigt lugnt idag. Har gjort två plockisar och lärt mig kassan.
Även om själva kassan är väldigt enkel så är det sjukt jävla mycket jag behöver lära mig. Allt med returer och presentkort och sånt där. Men som ni alla vet är jag grym så det blir nog ingen konst. Om en vecka kan jag allt det där flytande!

Just nu sitter jag på bussen till Kungälv. Ska hem till svartedalen och fixa mina klor. Ska bli väldigt skönt faktiskt. Känns mig smutsig och skit äcklig utan dom... Men nu har iallafall lillfingernageln haft två veckor på sig att läka och sen börjar faktiskt se ut om en riktigt nagel igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0