Dream a little dream of me

Efter en natt i lödöse är jag tillbaka hemma igen. Börjar 10 som vanligt och ska eventuellt lära mig kassan imorgon. Är lite nervös faktiskt. Inte för att jag inte vet hur det går till men för att jag egentligen tycker att jag redan har ansvar så det räcker. Men det blir nog roligt. Nathalie sa att efter en månad skulle hon se mig som en av dom anställda och inte som en liten praktikant som kan vela omkring och göra som hon vill... Och om två veckor har jag ju varit där i en månad. Redan. Tiden går så fort. Om bara ett par dagar är det den 22 april och min sista dag, men jag längtar.... För bara 8 dagar senare är min liten beräknad att ploppar ut. Som jag längtar. Jag älskar det här barnet redan nu, och jag känner det inte ens. Den bor ju inte ens i mig.
Dom har iallafall bestämt namn nu, det blir en ofelia eller en alexander. Nä, nu ska jag sluta tänka på min surrogatunge och blinda en stund. Godnatt goingarna mina.

Förresten... Jag vill tipsa om en as ball sida. Är ni som jag, intresserade av lite mysko grejer så är detta en sida för er. www.varldenshaftigaste.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0