Gnight.

Helvete vad trött jag är nu. Känns som att jag kommer ha somnat innan jag hunnit skriva färdigt.
Uno ligger för tillfället och spinner på soffan i mitt rum. Högt som fa-an. Han har varit på väldigt konstigt humör idag. När jag kom hem och satte mig i sängen låg kan kvar och tittade på mig. I vanliga fall hade han hoppat ner så fort jag kom in i rummet. När vi satt och åt stälde han sig på bakbenen och tog upp framtassarna på bordet för att kolla efter om jag hade något gott att bjuda på. Jag har till och med fått klappa honom utan att han har sagt något. Han som brukar bli förbannad och fräsa bara jag tittar på honom. Kan det vara så att han har vant sig vid mig och kanske saknar mig lite när jag är borta hela dagen? Man vet aldrig. Annars kanske det beror på att något har slagit slint i huvudet på honom... Det är bara han som vet. Tråkigt nog.

Han med lite städ när jag kom hem. Bytte lakan i sängen och dammsög halva lägenheten. Plockade upp allt som låg överallt och lite sådär. Orkade till och med gå en sväng till Ica med mamma. Det trodde jag aldrig. DEt känns som att jag inte gjort ett skit den här veckan. Förutom att jobba och sova. Så det va faktiskt ganska skönt att komma ut. Fick pratat lite med min älskade mammi också. Det bästa jag har i mitt liv.

Nu sluter sig snart ögonen så det är väll bäst att avsluta. Sov gott mina fina. Vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0