Kalle och hans vänner.

Ligger i memis säng och kollar på quack pack. Ett av många favoritprogram jag hade som liten. Jag älskar visserligen svampbob som är en relativt ny tecknad serie. Men, jag tycker att barnprogrammen va bättre förr. Mycket bättre till och med. Familjen flinta, Johnny bravo, Sylvester och pips äventyr, Scooby doo, räddnings patrullen, luftens hjältar, timon och pumba och alla dom där andra som dessvärre inte sänds längre.

Filmen va iallafall bra. Båda jag och emil skrattade så vi höll på att vika oss, men bara jag som är lite känsligare lipade. Den handlade ju om en blind bratkille som hängde på Stureplan och försökte få ett skivkontrakt. Sen blev han blind... Och fick en assistent som han tillsluta blev kär i. Inte den absolut bästa jag sett men värd att se om man gillar svensk film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0