Nå ja.

Hej mina läsare. Mina älskade 10 läsare. Tack för att bi fortfarande hänger med fast jag varken har inspiration eller tid till att blogga. Jag vill bara att vi ska veta att ny är grymma!

När jag kom hem vid halv 7 välkomnades jag av katterna och pappa som berättade att min Bellabus hade ringt mig. Ringde naturligtvis upp direkt då jag alltid är lika spänd när jag vet att hon har försökt nå mig. Min lilla bebis. Oroar mig alltid för mycket. Om killar och kompisar och allt sånt där.
Men hon hade faktiskt (nästan) bara bra saker att säga. Först frågade hon om jag kunde tänka mig att hälla upp dop-vattnet på hennes dop och det sa jag att det va självklart. Om det va det hon ville. Och sen.... Sen frågade hon den stora saken. Nämligen om jag ville bli hennes gudmor. Blev så glad att jag höll på att börja gråta. Frågade henne om hon tyckte att det va nödvändigt att fråga det...
Det ska bli en ära. Nu blir hon min ännu mer. Om två veckor är jag inte bara moster utan även gudmor. Så jävla fräckt!

I alla fall... Har haft en kanon dag på jobbet. Fast att jag fegade ur och inte vågade lära mig kassan... Sprang omkring i mina slitna converse hela dagen och inte ens när jag kom hem hade jag ont i fötterna. Kändes väldigt bra. Tycker dock synd om mina stackars stortånaglar som blivit alldeles blåa av mina trånga stövlar.
Antar att set är sånt livet är.

Ska jag orka med morgondagen så måste jag sova nu. Tack än en gång. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0