Rubrik.

Känner så mycket, fast samtidigt absolut ingenting. Tröttheten sätter griller i huvudet på mig.
Allt handlar som vanligt om kass kärlek. Det handlar om tatueringar på min arm och vad den skulle stå för. Evig kärlek och lycka. För tillfället är det bara en krusidull då det bara är jag som kämpar vidare för kärleken.

Idag har jag jobbat röven av mig och va tröttare när jag kom hem idag än jag varit på hela veckan. Fast att jag fick sluta en timma tidigare. Konstigt.
Köpte mig ett par skor, två t-shirts och ett linne. Inte för att jag behöver mer kläder, men för att jag fortfarande försöker köpa mig lycklig.
Bortsätt ifrån att jag stressar halvt ihjäl mig i dom stora molnen av larmknappar och galgar så trivs jag väldigt bra.
Bästa på hela dagen va att jag fick lunchat med min fina vän Sofie och ventilerat lite. Känns alltid lika bra.
Nummer två på listan blir min mjuka säng där jag trivs bäst i hela världen.

Imorgon ska jag till Katja och fixa mina klor igen. Tänker mig att jag ska ha gröna tippar denna gången. Vi får väll se hur det blir med den saken. Brukar ju ändra mig ett par gånger innan jag väl bestämmer mig för det vackraste i glitterväg en människa har skådat.

Nu är Jon blund här för att droppa varm mjölk i mina ögon.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0