Torsdag, 14 februari.

Har jobbat som en tok idag. Har märkt om massa kläder och sorterat på lager. Jag vet att inte alla är som jag. Men lite ordning på grejerna kan det väll inte vara så svårt att hålla.
Hängde inne på lagret och pysslade från halv 11 till strax efter fyra. Det blir jävligt ensamt i längden faktiskt. Tycker att det är betydligt mycket roligare att hjälpa alla goa kunder och städa i butiken. Men det är väll så det funkar. Man får ta det tråkiga med det roliga. I och för sig är det ganska skönt att veta att det mesta ligger ordentligt vikt och på rätt plats när jag kommer imorgon.

Annars har jag haft en bra alla hjärtans dag. Mamma satte över pengar till mig så jag kunde köpa mig en kofta då jag höll på att frysa till is efter lunchen. När jag kom hem bjöds det på squash soppa med vitlöksbröd och till efterrätt fick jag kladdkaka med hallon och grädde. Spelade lite farmville och diskuterade kommunism med pappa. Helt ok då vi för en gångs skull tyckte lika!

Imorgon är det sista jobbdagen denna veckan. Tiden går så fort så man knappt hinner med. Det säger jag ju alltid, men det är faktiskt så! Det känns som att det va måndag igår.
Imorgon jobbar jag till 6 då jag behöver gå vid 5 på måndag. Då äntligen är det dags för nya klor. Det ska bli sååå skönt. Känner mig äcklig och trasig utan mina naglar.
Imorgon kväll kommer Gabbe hit och sover. Ska se till att laga något spännande då det alltid är lika uppskattat från hennes sida. Min älskade Emma och Gabbe är dom som är roligast att laga mat till, för dom tycker alltid att det jag gör är gott. Eller ja... Det är vad dom säger iallafall.
På lördag förmiddag blir det skattjakt på reningsborg och senare åker jag vidare till min emil och firar kärleksdagen två dagar i efterskott.
Som ni såg i ett par inlägg nedan så har han en liten överraskning till mig. Vad kan det vara tro? Middag och en bukett rosor? Massage? En liten kattunge? En utomlandsresa? Vi får väll se. Spännande är det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0