Torsdag, 7 februari.

Imorgon har jag redan varit på Gina i två veckor. Tiden går så fort att jag knappt hinner med. I en blinkning är livet redan slut. Kanske dags att göra sig själv lycklig. Kanske är jag redan lycklig. Jag vet inte. Är för trött för att känna efter. Jag trivs på mitt jobb iallafall. Även om jag somnar så fort jag kommer hem och har så ont i fötterna så jag ibland önskar att jag kunde klippa av dom och gräva ner dom lång ner i marken.

Emil har jobbat i Malmö hela veckan och imorgon kommer han hem igen. Slutat han vara en skitstövel åket jag hem till honom på lördag eftermiddag. Orkar inte åka imorgon och lördag förmiddag ska jag fixa naglarna hos Katja. Men bara 9 naglar denna gången.. För ett par inlägg sedan la jag ju upp en bild på hur höger lillfingernsgel såg ut efter att jag slagit i en och tappat tippen. Inte en vacker syn och för att det inte ska hända igen låter vi den växa ut tills nästa gång.

Imorgon blir nog en bra dag. Klockan 13 kommer Sofie och hämtar mig i butiken så ska vi luncha. Slutar klockan 5 och sen är det helg. Helt jävla fantastisk.

Ska försöka göra lite tid åt att blogga. Hinner ju inte så mycket då jag bara har 45 minuters rast och inte får ha telefonen på mig ute i butiken. Men jag har sagt det så många gånger så ni tror väll inte på mig längre. Men som allt, det går i perioder. Vi får väll se vad som händer. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0